Sanatate

#fandari #sarituri #tractiuni #antrenament slabit

Expertul Acasa.ro, instructorul de fitness Serban Blebea: Care sunt exercitiile care te ajuta cu adevarat sa slabesti? VIDEO

Ne sculam dimineata din pat, facem un dus, ne aranjam, apoi luam masina spre birou. Oprim in parcarea din fata sediului si urcam in birou, unde stam in fata unui monitor pentru mai bine de opt ore pe zi. Franti de oboseala, ne ridicam si plecam din nou spre casa, unde ne potolim foamea, apoi simtim nevoia sa ne relaxam la televizor dupa o zi grea de munca. Te regasesti in scenariul de mai sus?

Daca da, inseamna ca in timpul unei astfel de zile ai parcurs o distanta de maxim 500 de metri pe jos. Asta echivaleaza cu lungimea unei piste de atletism. Totusi, in cea mai mare parte a zilei nu ai facut niciun fel de activitate fizica.

Corpul este conceput sa fie receptiv la modul in care tu iti traiesti viata si se adapteaza in consecinta. Daca ziua ta obisnuita de munca implica efort fizic intens, atunci cu siguranta ca vei dezvolta un fizic armonios, in caz contrar, trebuie sa te multumesti cu sanatatea si infatisarea unui soarece de birou.

Antrenamentul de fitness nu face altceva decat sa iti pacaleasca organismul sa creada ca viata ta este una foarte activa si ca ai nevoie de un corp sanatos si functional. Dar care sunt cele mai bune exercitii care reusesc sa faca acest lucru?

Totul se rezuma la alegerea unor miscari cat mai complexe, care stimuleaza mai multe grupe musculare si care copiaza cat mai fidel activitatile fizice ale unei persoane active din punct de vedere fizic. Vrei sa ai un corp puternic, cu o musculatura proeminenta si cat mai putina grasime? Atunci antreneaza-te folosind flotari, genuflexiuni, indreptari si tractiuni. Daca vrei sa slabesti, trebuie sa ii demonstrezi corpului tau ca esti o persoana activa, asa ca alearga in parc sau pe stadion pentru cel putin 30 de minute pe zi. 

Vrei sa indeplinesti ambele obiective? Atunci fa circuite cu greutatea corpului, sprinturi si sarituri. Executa ridicari si miscari de impins, precum si miscari in care folosesti muschii de tras, spatele si bratele.

Nu ai nevoie de greutati sau o sala cu aparate pentru a avea un corp atragator. Tot ce iti trebuie este greutatea propriului corp si o serie de exercitii care sa o puna in valoare. Nu uita! Vom transforma punctele nostre slabe in puncte forte. Mersul fandat este unul dintre exercitiile pe care le poti executa oriunde si oricand, fie ca este vorba despre camera de hotel, sala de fitenss sau parcul de langa birou. Pe langa faptul ca solicita musculatura picioarelor, qvadricepsul, femuralul si gluteul, fandarile au avantajul de a-ti mentine pulsul la un nivel ridicat si astfel te ajuta sa slabesti.

Un program de antrenament eficient implica o serie de exercitii de baza, sprinturi si alergare de rezistenta. La Slabeste cu Serban, programul meu complet de slabire, credem cu tarie in obtinerea rezultatelor prin schimbarea stilului de viata, alegerea alimentelor sanatoase si antrenamentele zilnice. Stiai ca studiile au demonstrat ca, pentru o transformare eficienta, ai nevoie de minim cinci ore de antrenament pe saptamana, iar pentru mentinere doar de doar ore? Citeste mai multe despre programul Slabeste cu Serban

  •   2014-06-19
  •  
  •   comentarii
Seban Blebea 2

Articol scris de

Serban Blebea

Vezi toate articolele

Date de contact

Vrei sa primesti pe e-mail articole de la acest expert?

Aboneaza-te

Articole din sanatate

Contacteaza-ne

Cauta-ti perechea

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii