Sanatate

#slabit #extensii #flexii #antrenament brate #triceps #biceps #TRX Suspension Trainer

Expertul Acasa.ro, instructorul de fitness Serban Blebea: Sculpteaza-ti silueta - Antrenament pentru brate

Antrenamentul pentru brate este cu totul special fata de celelalte sesiuni pe care le-am prezentat in aceasta serie. Inainte de a-ti arata exercitiile si structura antrenamentului, vom vorbi despre musculatura bratelor si importanta ei in viata de zi cu zi. Barbatii ravnesc la brate pompate, iar femeile le adora, ceea ce ii impinge pe domni sa lucreze intensiv aceasta grupa musculara pentru a atrage privirile.

Stiai ca:

1. Membrele superioare sunt formate din grupe musculare mici: biceps brahial, triceps, deltoizi si multi alti muschi pe care probabil ii vei uita la fel de repede. Ce trebuie insa sa tii minte este ca tricepsul reprezinta doua traimi din volumul total al bratelor, iar bicepsul doar una. Deci tricepsul este de doua ori mai mare decat bicepsul.

 

2. Femeile tind sa depoziteze o cantitate insemnata de grasime in zona bratelor, iar barbatii nu. Asta se intampla din cauza terminatiilor ganglionilor limfatici care se afla in zona tricepsului. Ceea ce inseamna ca o mare parte a substantelor toxice trec prin aceasta zona.

 

3. Daca lucrezi bratele, nu ai sa reusesti sa elimini grasimea din aceasta zona. Grasimea este un tesut total diferit fata de masa musculara. Atunci de ce ar avea vreun impact major faptul ca lucrezi muschii respectivi? Antrenamentul bratelor nu are nici un impact asupra tesutului adipos din aceasta zona. Chiar dimpotriva, daca iti lucrezi bratele, vei consuma mult mai putine calorii decat atunci cand lucrezi picioarele, spatele sau pieptul, deci pierzi timp pretios care ar putea fi investit mai eficient in alta parte. Antreneaza-te putin, dar inteligent!

 

4. Bratele nu se vor dezvolta niciodata la femei la fel ca la barbati. Domnii au o cantitate insemnat mai mare de testosteron decat femeile, deci vor putea dezvolta mai multa masa musculara. Este simplu, nu ai testosteron, nu ai muschi!

 

5. Bratele necesita o combinatie de incarcatura si volum pentru a creste in masa musculara si forta. 100 de repetari cu gantere de 2,5 kilograme nu o sa iti aduca nici un beneficiu. Este doar timp pierdut in sala. Daca vrei rezultate vizibile, atunci executa cel mult 15 repetari cu greutatea maxima posibila.

 

6. Exercitiile principale pentru musculatura bratului superior sunt flexiile antebratului pe brat si extensia (miscarea de intindee a bratului) sub actiunea unei forte exterioare. Incearca sa te concentrezi pe exercitiile de baza si nu iti pierde timpul cu exercitii sci-fi de pe internet.

Antrenament complet pentru brate, care te ajuta sa si slabesti:

Lucreaza bicepsul cu TRX Suspension Trainer

Mentine coatele fixe pe tot parcursul miscarii. Corpul trebuie sa fie intr-o pozitie neutra. Daca miscarea ti se pare prea dificila, fa un pas in spate, in caz contrar, poti face un pas in fata pentru a ingreuna exercitiul.

Intareste tricepsul cu TRX Suspension Trainer

Coatele apropiate pe toata cursa miscarii si evita sa deplasezi bratele. Mentine spatele intr-o pozitie neutra. Ingreuneaza exercitiul cu un pas in spate si usureaza-l facand un pas in fata. Mai multe despre TRX Suspension Trainer gasesti aici.

 

Structura antrenamentului:

  1. Flexia bicepsului - 30 de secunde, fara oprire.
  2. Pauza - 20 de secunde
  3. Extensia tricepsului - 30 de secunde
  4. Pauza - 20 de secunde
  5. Repeta de 4 ori acest circuit.

Afla mai multe despre Slabeste cu Serban aici.

Ma poti gasi pe FitnessAntrenor.ro, SerbanBlebea.ro sau la 0757.103.898, serban@fitnessantrenor.ro.

  •   2014-02-14
  •  
  •   comentarii
Seban Blebea 2

Articol scris de

Serban Blebea

Vezi toate articolele

Date de contact

Vrei sa primesti pe e-mail articole de la acest expert?

Aboneaza-te

Articole din sanatate

Contacteaza-ne

Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii