Sanatate

#antrenament #fitness #gantere #coarda #genuflexiuni

Expertul Acasa.ro, Radu Buculea, kinetoterapeut: Antreneaza-te din timp ca sa atragi toate privirile la plaja

In scurt timp se apropie 1 iunie, vin concediile, majoritatea vrem sa mergem la plaja si implicit sa pierdem cateva kilograme. Din pacate, ele se depun repede si le pierdem intr-un timp indelungat, de aceea va propun sa ne apucam din timp de antrenamente pentru a avea o forma fizica placuta ochiului.

O sa va descriu un timp de antrenament pe care il consider dificil si util in acelasi timp si care se recomanda persoanelor cu o conditie fizica medie.

Program exercitii pentru barbati:

  1. Tractiuni la bara cu priza mare – 15 repetari
  2. Flotari - 20 repetari
  3. Flotari la paralele – 20 repetari
  4. Flotari, pentru umeri – 20 repetari
  5. Coarda – 2 minute
  6. Genuflexiuni cu talpile departate la latimea umerilor – 30 repetari
  7. Mers fandat cu gantere – 20 repetari
  8. Bricege – maxim
  9. Izometrie (sprijin pe antebrate si varful talpilor) - 1 minut

Program exercitii pentru femei:

  1. Tractiuni helcometru – 15 repetari
  2. Flotari cu sprijin pe genunchi – 15 repetari
  3. Flotari cu sprijin pe banca pentru triceps – 15 repetari
  4. Ridicari laterale de brate cu gantere – 20 repetari.
  5. Coarda – 2 minute
  6. Genuflexiuni cu talpile departate la latimea umerilor – 20 repetari
  7. Mers fandat cu gantere – 20 repetari
  8. Crunch – maximum
  9. Izometrie (sprijin pe antebrate si varful talpilor) - 1 minut

Exercitiile se vor executa sub forma unui circuit, antrenamentul consta in 4-5 circuite. Pauza intre circuit 1 minut.

Pentru inceput recomand aceste tipuri de antrenamente sa se efectueze o data la doua zile.

Se porneste progresiv cu un numar mai mic de repetari; avansand se poate creste numarul repetarilor si se poate adauga incarcatura, cum ar fi saci cu nisip, gantere.

Izometria este contraindicata persoanelor cu probleme cardiorespiratorii!

Arderea grasimilor, acccelerata

Un astfel de circuit are avantaje cum ar fi: creste rezistenta musculara si cardiovasculara, creste viteza de reactie, tonifica foarte bine masa musculara, intensitatea este crescuta si arderea grasimilor este rapida, riscul accidentarilor este unul scazut si nu necesita aparatura sofisticata.

Se recomanda hiperhidratare si aerisirea buna a incaperii!

O dieta echilibrata vine in ajutorul vostru pentru atingerea target-ului!

Date de contact:

Radu Stefan Buculea

Kinetoterapeut

Instructor Fitness

Tehnician Maseur

E-mail: radubuculea@yahoo.com

Webradubuculea.com

  •   2013-05-27
  •  
  •   comentarii
Radu Buculea

Articol scris de

Radu Buculea

Vezi toate articolele

Date de contact

Vrei sa primesti pe e-mail articole de la acest expert?

Aboneaza-te

Articole din sanatate

Contacteaza-ne

Cauta-ti perechea

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii