Sanatate

#flotari #genuflexiuni #antrenament vara #flexii #TRX Suspension Training #incaltaminte alergat #fitness

Expertul Acasa.ro, instructorul de fitness Serban Blebea: Antrenament pentru vara, fara niciun aparat

Vara este perioada vacantelor, a statului la plaja, a uitatului de grijile cotidiane si, bineinteles, a desprinderii de programul zilnic de mers la sala. Numarul abonatilor in marile centre de fitness scade si el vertiginos pe perioada verii.

Cine ar vrea sa stea intr-un oras sufocant, inconjurat de ciment si de cladiri, cand toata lumea fuge spre plajele insorite? Principala problema care se iveste este legata de consecventa antrenamentelor tale. Ai muncit din greu ca sa obtii un corp demn de expus pe plaja si cu siguranta nu vrei sa o iei de la capat anul viitor. Ce metode de antrenament ai putea aplica in camera de hotel, de exemplu, pentru a te mentine in forma?

Ai nevoie de un antrenament scurt si intens, care sa trezeasca componenta metabolica si care sa stimuleze procesele hormonale. Pe langa asta, antrenamentul tau de vacanta necesita cat mai putine echipamente. Sa fim seriosi, nu oricine isi permite sa se cazeze intr-un hotel cu sala de fitness inclusa.

Ce "ustensile" iti trebuie pentru antrenamente productive in vacanta?

1. Un TRX Suspension Training - absolut necesar pentru un antrenament serios;
2. Un prosop mic de fata sau un "Flowin";
3. Incaltaminte de alergat (nu cred ca vrei sa alergi in slapi);
4. Un recipient pentru izolatul proteic, deoarece nu vei manca mereu la restaurant.

Program de vacanta:

Trezirea si antrenamentul cardio de dimineata

Alearga 20 de minute, maximum jumatate de ora. Fie ca o faci pe plaja sau urci pe munte, este important sa iti incepi ziua cu dreptul. Nu se stie cand vei mai avea ocazia sa faci sport, ma astept sa stai pe plaja sau la cafenele toata ziua, deci profita de faptul ca nimeni nu s-a trezit de la ora asta si esti liber sa faci miscare.

Micul dejun: obligatoriu o sursa de proteine si fibre. Daca micul dejun inclus nu contine oua sau branza, foloseste o cupa de izolat proteic

Pe parcursul zilei incearca sa consumi cat mai multe legume si fibre, evita sucurile carbogazoase. Vacanta nu inseamna liber la bombele calorice. Gandeste-te ca vei munci dublu ca sa iti reintri in forma. Un ardei taiat fasii si un castravete te vor ajuta sa economisesti bani, sa fii sanatos si sa te mentii in forma.

Antrenamentul de "forta"

Cvadriceps: genuflexiuni si fandari cu greutatea corpului.
Biceps femural: flexii cu picioarele pe prosop, in cazul in care ai gresie in camera de hotel.
Pectoral: flotari sau flotari cu prosopul


Marele dorsal si centrul spatelui: complex cu TRX-ul: ramat, fluturari inverse, face-pull, pull-over.



Biceps, triceps: foloseste flexiile si extensiile cu TRX-ul.

Un antrenament complet nu ar trebui sa dureze mai mult de jumatate de ora, doar esti in vacanta. Executa cate 3 serii din fiecare exercitiu, cu pauze cat mai mici intre ele.

Incearca sa eviti bauturile alcoolice si sucurile carbogazoase pe cat posibil.

Pentru mai multe informatii legate de fitness si nutritie puteti intra pe www.FitnessAntrenor.ro sau ma puteti contacta personal.

Vacanta placuta!

Date de contact:

serbanantrenor@yahoo.com

0757103898

www.fitnessantrenor.ro


 

  •   2013-07-05
  •  
  •   comentarii
Seban Blebea 2

Articol scris de

Serban Blebea

Vezi toate articolele

Date de contact

Vrei sa primesti pe e-mail articole de la acest expert?

Aboneaza-te

Articole din sanatate

Contacteaza-ne

Cauta-ti perechea

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii