Sanatate

#masa musculara #HIIT #antrenament slabit

Expertul Acasa.ro, instructorul de fitness Serban Blebea: Cel mai eficient antrenament pentru slabit

Cel mai eficient tip de antrenament cardiovascular pentru scaderea in greutate este High Intensity Interval Training, pe romaneste - antrenamentul intensiv pe intervale de timp. Ce il face atat de eficient? In primul rand, vorbim despre durata unui astfel de antrenament, respectiv undeva intre 20 si 40 de minute, cu timp cu incalzire si stretchingul de final. Practic, poti sa beneficiezi de un antrenament extrem de scurt, care iti aduce rezultate mult mai satisfacatoate decat sesiunile lungi si plictisitoare pe banda de alergat. De ce nu il folosim mai des atunci?

HIIT nu este recomandat tuturor persoanelor din cauza intensitatii ridicate si riscului de accidentare ridicat. De exemplu, daca ai probleme cardiace sau ai putin prea multe kilograme in plus, atunci HIIT nu este pentru tine.

Ca sa intelegi mai bine despre ce vorbesc o sa iti ofer niste exemple reale: cum arata un sprintor comparativ cu un alergator de maraton. Cardio de durata lunga foloseste musculatura pe post de combustibil si ajunge sa catabolizeze masa musculara pana la sapte zile dupa un astfel de efort sustinut.

Mai mult, te invit sa participi in fiecare sambata la un antrenament demonstrativ HIIT pe pista de alergare a Stadionului National alaturi de mine si de "elevii" mei. Sesiunea de antrenament nu dureaza mai mult de 45 de minute, asta cu tot cu incalzire si stretching si iti garanteaza ca te va face sa te simti cu totul alt om pe parcursul weekendului.

Iti voi arata in ce consta antrenamentul nostru:

  1. Incalzire generala: alergare 3 ture de stadion intr-un tempo foarte lent.
  2. Incalzire specifica: exercitii de gimnastica aerobica si provocari sub forma de intervale.
  3. Antrenamentul propriu-zis: 3 serii a cate 4 sprinturi combinate cu diferite elemente de forta sau rezistenta, plecare din flotare, alergare cu spatele, in zigzag etc.
  4. Marea provocare de final: un circuit intens, care cuprinde o insiruire de provocari preluate din exercitiile pe care le-am parcurs la antrenamentul respectiv.
  5. Stretching, extrem de important deoarece duce la imbunatatirea performantelor sportive, imbunatateste flexibilitatea si ajuta la recuperarea dupa efort.

Dupa antrenament te invit la micul dejun in apropierea stadionului unde putem dezbate antrenamentul si vom discuta despre regimul alimentar care trebuie adoptat pentru cresterea eficientei acestui tip de antrenament.

Daca te-am facut curios si doresti sa iei parte la aceasta provocare te rog sa iti anunti prezenta pe e-mail serban@fitnessantrenor.ro sau la numarul de telefon 0757.103.898.

Te astept in (aproape) fiecare sambata la ora 8:00 in fata pistei de atletism a Stadionului National!

Date de contact:

Serban Blebea

Personal Trainer

serbanantrenor@yahoo.com

Tel: 0757103898

Web: www.fitnessantrenor.ro

 

  •   2013-08-30
  •  
  •   comentarii
Seban Blebea 2

Articol scris de

Serban Blebea

Vezi toate articolele

Date de contact

Vrei sa primesti pe e-mail articole de la acest expert?

Aboneaza-te

Articole din sanatate

Contacteaza-ne

Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii