Sanatate

#stil de viata #hidratare #cereale integrale #dieta echilibrata #cura de detoxifiere

Expertul Acasa.ro, Florentina Opris: Pierdeti o masura la haine in 4 saptamani

Puteti sa faceti schimbari mici in stilul vostru de viata in 4 saptamani si, la final, sa va dati seama ca ati pierdut o masura la haine. Inarmati-va cu multa vointa si haideti sa pornim la drum.
 
 
In prima saptamana, incepeti dimineata cu un pahar mare de apa, ordonati-va mesele si nu consumati intre mese.
 
Apucati-va de miscare cel putin 20 de minute zilnic, fie ca mergeti in ritm mai alert, urcati scari, alergati, stati in picioare cand vorbiti la telefon, trebuie sa stiti ca in acest fel consumati calorii si activati metabolismul.
 
Saptamana a doua obisnuiti-va ca micul dejun sa contina cereale integrale cu lapte de soia sau iaurt care iti vor furniza energie pana la pranz.
 
Renuntati la cafeaua de dimineata. Inlocuiti-o cu ceai verde.
 
Renuntati la produse de patiserie, cofetarie, biscuiti si introduceti in alimentatie mere, ananas, pere, salata, varza, ridichi, orez. 
 
Cina incercati sa nu fie foarte consistenta si mai lasati in farfurie. Trebuie sa va obisnuiti sa mancati cu doua inainte de somn.

Miscarea trebuie sa o efectuati zilnic inainte de micul dejun prentru ca sa consumati din rezervele de grasime localizata in diverse zone ale corpului.
 
Executati miscari timp de 10-20 de minute, semigenuflexiuni, sarituri, alergari, abdomene. De cel putim doua ori pe saptamana mergeti la sala sau alegeti genul de miscare pe care sa-l executati o ora, in acest fel intariti musculatura si ardeti mai multe calorii.
 
Saptamana a treia aveti nevoie de o cura de detoxifiere. Incepeti dimineata cu 500 ml apa in care sa stoarceti putina lamaie sau beti apa saracita in deuteriu. 
La masa de dimineata consumati doar fructe, la pranz supe sau ciorbe si seara salata cu paine integrala.
 
Saptamana a patra este foarte importanta pentru a va schimba stilul de viata si mentine ce ati obtinut.
Bazati-va pe obiceiurile bune pe care le-ati deprins pe parcursul celor trei saptamani.
 
Mestecati fiecare imbucatura de cel putin 20 de ori si veti avea o digestie foarte buna, iar creierul va avea senzatia de satietate.
 
Desertul consumati-l la inceputul mesei si terminati masa cu o leguma cruda sau ceai verde.
Cel putin o leguma cruda si una fiarta trebuie sa figureze in meniul tau de la pranz si cina.
 

Bine de stiut

  • Carnea de curcan are putine calorii si putine grasimi.
  • Castanele ard grasimile, castravetele elimina toxinele, ceapa degreseaza organismul, chimenul regleaza secretia de enzime si cicoarea stimuleaza digestia.
  • Ciresele sunt depurative, coacazele reechilibreaza metabolismul, coriandrul reduce balonarea.

 

Sfaturi practice

  • Renuntati la cafeaua de dimineata.  Inlocuiti-o cu ceai verde.
  • Va doriti sa fiti mereu in forma si nu stiti cum? Incheiati-va seara cu un dus alternativ cald-rece si inainte de a merge la culcare beti cel putin 2 pahare de apa saracita in deuteriu, care are proprietati de detoxifiere si antiaging.
  • Vreti sa faceti miscare in fiecare zi a saptamanii fara sa va plictisiti? Luni "uitati" masina acasa, marti "cedati" liftul vecinilor, miercuri mergeti cu bicicleta la serviciu, joi faceti o plimbare in centrul orasului, vineri ascultati muzica preferata si bucurati-va de ea in pasi de dans.
  • Sambata mergeti in parc alaturi de familie, iar duminica scoateti catelul la plimbare sau apelati la orice alta activitate care va ajuta sa va mentineti tonusul si buna dispozitie.
 
Mai multe sugestii despre cum sa aveti un stil de viata echilibrat gasiti in cartea "Trup si suflet sanatos si frumos".
  •   2014-05-13
  •  
  •   comentarii
Florentina Opris

Articol scris de

Florentina Opris

Vezi toate articolele

Date de contact

Vrei sa primesti pe e-mail articole de la acest expert?

Aboneaza-te

Articole din sanatate

Contacteaza-ne

Cauta-ti perechea

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii